TRAININGEN


Voor iedere training die je doet, krijg je erkende studiepunten (MC-punten). Er zijn een heleboel trainingen waar je uit kunt kiezen. Dat is het hele Skillmenu. Zoek eerst welk thema je zoekt en kijk dan welke trainingen daarbij horen.

Een tip: maak jouw keuze en kies daar nog een softskill training bij. Die combinatie zorgt ervoor dat je de kennis uit de training direct kunt toepassen in de praktijk. 

Kies je training

Voor iedere training die je doet, krijg je erkende studiepunten (MC-punten).

Er zijn een heleboel trainingen waar je uit kunt kiezen. Dat is het hele Skillmenu. Zoek eerst welk thema je zoekt en kijk dan welke trainingen daarbij horen.

Een tip: maak jouw keuze en kies daar nog een softskill training bij. Die combinatie zorgt ervoor dat je de kennis uit de training direct kunt toepassen in de praktijk. 

Kies je training

Marktontwikkelingen (4 – 8 uren)

Welke groeimogelijkheden zijn er voor jou?

Over de training
‘Stilstand is achteruitgang’ wordt weleens gezegd. Bedrijven willen groeien, maar hoe zie je de kansen en hoe pak je die?

Resultaat
Na deze training:

– ken je het Ansoff-model en weet je hoe je de Karljic-matrix gebruikt
– ken je de werking van het vendorratingsysteem
– weet je wat je met e-commerce kunt

Marketingmix (4 – 8 uren)

Welke marketingstrategie kies je?

Over de training
Welk probleem los jij voor de klant op? En hoe maak je dat bekend? En hoe zorg je ervoor dat de klant voor jou kiest? Allemaal marketingvragen waar je wat mee moet als je succesvol wilt zijn en blijven met je organisatie.

Resultaat
Na deze training:

– weet je wat het doel is van marketing
– weet je hoe de marketingmix is opgebouwd
– kun je doelgroepen herkennen en kenmerken benoemen

Zorgsystemen I (4 – 8 uren)

De toegevoegde waarde van een zorgsysteem

Over de training
Kies je voor hoge kwaliteit met een hoog prijskaartje of ga je juist voor minder kwaliteit om goedkoper te zijn? Waar je ook voor kiest: met het zorgsysteem kun je het gekozen kwaliteitsniveau vastleggen.

Resultaat
Na deze training:

– weet je wat een kwaliteitszorgsysteem is en ken je het principe erachter
– ken je het verschil tussen integrale en partiële zorgsystemen
– ken je de voor- en nadelen van zorgsystemen

Zorgsystemen II (4 – 8 uren)

Kwaliteitshandboek en audit

Over de training
Hoe hou je de klant tevreden? En hoe blijf je zelf scherp om steeds weer een nieuw hoger kwaliteitsniveau te halen? Dat vraagt niet alleen om een oplossing op papier, maar ook om daar samen in de praktijk aan te werken.

Resultaat
Na deze training:

– weet je wat een kwaliteitshandboek is
– weet je hoe een zorgsysteem wordt ingevoerd en onderhouden
– begrijp je het belang van audits