TRAININGEN


Voor iedere training die je doet, krijg je erkende studiepunten (MC-punten). Er zijn een heleboel trainingen waar je uit kunt kiezen. Dat is het hele Skillmenu. Zoek eerst welk thema je zoekt en kijk dan welke trainingen daarbij horen.

Een tip: maak jouw keuze en kies daar nog een softskill training bij. Die combinatie zorgt ervoor dat je de kennis uit de training direct kunt toepassen in de praktijk. 

Kies je training

Voor iedere training die je doet, krijg je erkende studiepunten (MC-punten).

Er zijn een heleboel trainingen waar je uit kunt kiezen. Dat is het hele Skillmenu. Zoek eerst welk thema je zoekt en kijk dan welke trainingen daarbij horen.

Een tip: maak jouw keuze en kies daar nog een softskill training bij. Die combinatie zorgt ervoor dat je de kennis uit de training direct kunt toepassen in de praktijk. 

Kies je training

Marktontwikkelingen (4 – 8 uren)

Welke groeimogelijkheden zijn er voor jou?

Over de training
‘Stilstand is achteruitgang’ wordt weleens gezegd. Bedrijven willen groeien, maar hoe zie je de kansen en hoe pak je die?

Resultaat
Na deze training:

– ken je het Ansoff-model en weet je hoe je de Karljic-matrix gebruikt
– ken je de werking van het vendorratingsysteem
– weet je wat je met e-commerce kunt

Marketingmix (4 – 8 uren)

Welke marketingstrategie kies je?

Over de training
Welk probleem los jij voor de klant op? En hoe maak je dat bekend? En hoe zorg je ervoor dat de klant voor jou kiest? Allemaal marketingvragen waar je wat mee moet als je succesvol wilt zijn en blijven met je organisatie.

Resultaat
Na deze training:

– weet je wat het doel is van marketing
– weet je hoe de marketingmix is opgebouwd
– kun je doelgroepen herkennen en kenmerken benoemen

Marktonderzoek en Sales (4 – 8 uren)

Hoe haal ik relevante informatie uit de markt ten behoeve van mijn bedrijf?

Over de training
Marktonderzoek is hét middel om aan deze behoefte aan informatie te voldoen.

Resultaat
Na deze training weet je meer over:

– welke stappen je moet ondernemen en uitvoeren bij marktonderzoek
– desk- en fieldresearch
– het opzetten van acquisitieactiviteiten