TRAININGEN


Voor iedere training die je doet, krijg je erkende studiepunten (MC-punten). Er zijn een heleboel trainingen waar je uit kunt kiezen. Dat is het hele Skillmenu. Zoek eerst welk thema je zoekt en kijk dan welke trainingen daarbij horen.

Een tip: maak jouw keuze en kies daar nog een softskill training bij. Die combinatie zorgt ervoor dat je de kennis uit de training direct kunt toepassen in de praktijk. 

Kies je training

Voor iedere training die je doet, krijg je erkende studiepunten (MC-punten).

Er zijn een heleboel trainingen waar je uit kunt kiezen. Dat is het hele Skillmenu. Zoek eerst welk thema je zoekt en kijk dan welke trainingen daarbij horen.

Een tip: maak jouw keuze en kies daar nog een softskill training bij. Die combinatie zorgt ervoor dat je de kennis uit de training direct kunt toepassen in de praktijk. 

Kies je training

Ondernemend gedrag – Basis (8 uren)

Voor meer controle én meer resultaat!

Over de training
Ondernemend gedrag wordt steeds belangrijker in steeds meer banen; ook in Transport en Logistiek! Met werknemers die een ondernemende houding hebben, kan een bedrijf gemakkelijker meegaan met de tijd.

Resultaat
Na deze training:

– weet je wat de impact van jouw werk is
– laat je zien dat je verantwoordelijkheid aan kunt en begrijp je dat jouw resultaten gevolgen hebben voor de organisatie
– denk je na over verbeteringen in het werk en wat jouw aandeel daarin is

Ondernemend gedrag – Verdieping (8 uren)

Denken als een ondernemer

Over de training
Ga zelf aan het roer van jouw carrière staan! Jouw werk is jouw winkel en je hebt er baat bij dat die zo goed mogelijk draait.

Resultaat
Na deze training:

– ken je jouw werkhouding en weet je waar het beter kan
– ken je de relatie tussen het belang van de organisatie en jouw belang
– denk je in kansen, mogelijkheden en verbeterpunten

Klantgerichtheid – Basis (8 uren)

Een tevreden klant levert veel voordelen op

Over de training
Waarom zijn tevreden klanten zo belangrijk? Wat kun je doen om ze tevreden te maken? En hoe stel je je op bij boze klanten?

Resultaat
Na deze training:

– weet je wat klantgerichtheid is
– weet je hoe je klantgerichtheid kunt vormgeven
– begrijp je wat een stapje extra oplevert

Klantgerichtheid – Verdieping (8 uren)

Een tevreden klant levert veel voordelen op

Over de training
Over vormen van klantgerichtheid, het investeren in klantrelaties, het verlenen van service en de verbetering daarvan.

Resultaat
Na deze training:

– ken je het belang van service en de verbetering daarvan.

– kun je het belang van service voor de organisatie uitleggen aan jouw team
– weet je raad met dilemma’s die bij klantgerichtheid kunnen optreden

Inleiding logistiek (4 – 8 uren)

Van zand tot klant

Over de training
Wat is logistiek? Fabrieken maken producten die verkocht gaan worden. Voordat deze producten bij een klant zijn, zijn er heel wat tussenstappen.

Resultaat
Na het afronden van de training heb je globale kennis en inzicht in:
– de basisbegrippen rond logistiek
– goederenontvangst, opslag, verzamelen en laden
– wat modaliteiten zijn en vormen van intermodaal vervoer