TRAININGEN


Voor iedere training die je doet, krijg je erkende studiepunten (MC-punten). Er zijn een heleboel trainingen waar je uit kunt kiezen. Dat is het hele Skillmenu. Zoek eerst welk thema je zoekt en kijk dan welke trainingen daarbij horen.

Een tip: maak jouw keuze en kies daar nog een softskill training bij. Die combinatie zorgt ervoor dat je de kennis uit de training direct kunt toepassen in de praktijk. 

Kies je training

Voor iedere training die je doet, krijg je erkende studiepunten (MC-punten).

Er zijn een heleboel trainingen waar je uit kunt kiezen. Dat is het hele Skillmenu. Zoek eerst welk thema je zoekt en kijk dan welke trainingen daarbij horen.

Een tip: maak jouw keuze en kies daar nog een softskill training bij. Die combinatie zorgt ervoor dat je de kennis uit de training direct kunt toepassen in de praktijk. 

Kies je training

Klantgerichtheid – Basis (8 uren)

Een tevreden klant levert veel voordelen op

Over de training
Waarom zijn tevreden klanten zo belangrijk? Wat kun je doen om ze tevreden te maken? En hoe stel je je op bij boze klanten?

Resultaat
Na deze training:

– weet je wat klantgerichtheid is
– weet je hoe je klantgerichtheid kunt vormgeven
– begrijp je wat een stapje extra oplevert

Klantgerichtheid – Verdieping (8 uren)

Een tevreden klant levert veel voordelen op

Over de training
Over vormen van klantgerichtheid, het investeren in klantrelaties, het verlenen van service en de verbetering daarvan.

Resultaat
Na deze training:

– ken je het belang van service en de verbetering daarvan.

– kun je het belang van service voor de organisatie uitleggen aan jouw team
– weet je raad met dilemma’s die bij klantgerichtheid kunnen optreden